Επίπλωση Φαρμακείου - Ανάλυση

Επίπλωση Φαρμακείου - Ανάλυση

Το Φαρμακείο αποτελεί ίσως το πιο ιδιαίτερο είδος εμπορικού καταστήματος και έτσι οι ανάγκες και προδιαγραφές της Επίπλωσης Φαρμακείων καταλήγουν εξίσου απαιτητικές. Σε αυτό το άρθρο του InfoKit αναλύουμε πέντε (5) βασικά χαρακτηριστικά που κάθε Φαρμακοποιός πρέπει να προσέξει κατά την ανακαίνηση ή δημιουργία νέου φαρμακείου.

Δείτε τα Έπιπλα Φαρμακείου του ShopKit

Επίπλωση Σύγχρονου Φαρμακείου

 Από "βασική ανάγκη" σε σύγχρονο Κατάστημα

Το φαρμακείο στο παρελθόν ήταν ένας “ψυχρός” χώρος που ο πελάτης το είχε στο μυαλό του πιο κοντά στο νοσοκομείο ή τον γιατρό. Στις μέρες μας όμως έχει εξελιχθεί σε ένα μοντέρνο εμπορικό κατάστημα με μεγάλη γκάμα καθημερινών προϊόντων πρώτης ανάγκης όπως σαμπουάν, είδη στοματικής υγιεινής, παιδικές τροφές, καλλυντικά και άλλα πολλά.

Η προσθήκη των προιόντων ευρείας κατανάλωσης εξέλιξε το φαρμακείο σε ένα πιο προσιτό καθημερινό χώρο και συνεπώς η συνολική του εικόνα έγινε πιο φιλική προς τον επισκέπτη. Τα συνταγογραφούμενα φάρμακα έχουν τοποθετηθεί πλέον σε σημείο επισκέψιμο μόνο από τον φαρμακοποιό ενώ όλο το εμπορικό κομμάτι είναι άμεσα προσβάσιμο.


 Διάταξη & Οργάνωση Κεντρικού Χώρου

Τα κεντρικά έπιπλα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη χωροδιάταξη των Φαρμακείων. Πρέπει να τηρούνται οι βασικοί διάδρομοι πρόσβασης όπου για ένα μικρό χώρο είναι 80εκ ενώ σε πιο μεγάλα καταστήματα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 100εκ.

Η προσβασιμότητα πρέπει να βρίσκεται στο μυαλό κάθε φαρμακοποιού καθώς το κατάστημά του επισκέπτονται και άνθρωποι όπου έχουν ειδικές ανάγκες, άνθρωποι μεγάλης ηλικίας ή και έγκυες γυναίκες όπου για να νιώθουν άνετα δεν πρέπει να φοβούνται μήπως τους χτυπήσει κατά λάθος κάποιος άλλος πελάτης. Ακόμα πρέπει να μπορεί εύκολα να περάσει μία μητέρα με καρότσι. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφεύγουμε όσο γίνεται τις γωνίες στα γυάλινα ράφια φαρμακείου.
Γόνδολες Φαρμακείου & Κεντρική Επίπλωση

Σήμανση ραφιών και επίπλωσης Φαρμακείου

 Σήμανση και Επικοινωνία

Ο επισκέπτης και τελικός καταναλωτής πρέπει να μπορεί να προσανατολιστεί εύκολα, έτσι απαιτείται ο εμπορικός χώρος να έχει ξεκάθαρη σήμανση για να μπορεί ο κάθε πελάτης να βρει εύκολα και γρήγορααυτό που θέλει. Επίσης σημαντικό είναι να αναγράφεται το κόστος των προιόντων ευρείας κατανάλωσης ώστε να αποφασίσει μόνος του πόσα χρήματα επιθυμεί να ξοδέψει.


Φυσικά δεν παραβλέπουμε λέξεις όπως «προσφορά» ή «εκπτώσεις» στη σήμανση. Για να προσελκύσει το μάτι του καταναλωτή επιβάλλεται να αναγράφονται ξεκάθαρα και σε σημείο που είναι ορατό από μακριά. Ακόμα και κάποιος που κοιτάει τη βιτρίνα ενδεχομένως να δελεαστεί να ρίξει μια ματιά στις προσφορές.


 Περιμετρική Επίπλωση Τοίχου

Στην επίτοιχη επίπλωση προτείνεται η χρήση ντουλαπιού ή συρταριών με μέγιστο ύψος μέχρι 55εκ. Αυτό βοηθάει στο να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος αποθήκης για στοκ ή για δείγματα που δίνονται συνήθως δωρεάν.
Έπιπλα Τοίχου για Φαρμακείο - Παραφαρμακευτικά είδη
Επιπλέον ο χώρος κάτω από τα 55εκ δεν είναι εμπορικός γιατί ο πελάτης δεν μπορεί να δει καθαρά τα προιόντα ενώ παράλληλα δεν νιώθει άνετα να να πλησιάσει για να τα πιάσει – μία έγκυος γυναίκα ή ένας ηλικιωμένος ενδεχομένως να ζαλιστεί ακόμα και με την κίνηση.
 
 

 Ο Πάγκος Εξυπηρέτησης & Ταμείο

Ο χώρος περιμετρικά του πάγκου – ταμείου είναι ο πιο σημαντικός χώρος του καταστήματος όπου με σωστή προβολή των κατάλληλων προιόντων θα προκαλέσει αύξηση των πωλήσεων. Για παράδειγμα, το ταμείο επιβάλλεται να έχει χώρο 60-90εκ έτσι ώστε να μπορεί ο φαρμακοποιός να τοποθετήσει μερικά μικρά σταντ εταιριών ή κάποια καλαθάκια με προσφορές ή εποχικά προιόντα.

Τέλος, προτείνεται να τοποθετηθούν ράφια ή πάνελ για κρέμαση σε γάντζο στο πίσω μέρος του ταμείου ή στο πλάι εάν υπάρχει διαθέσιμη επιφάνεια.
Πάγκος Φαρμακείου - Ταμείο
02-08-2014 Home, Άρθρα 5025

Κατηγορίες Άρθρων

προστέθηκε στο wishlist.

Συνέχεια Αγορών Το Wishlist σας