10 Συμβουλές Για Να Επιλέξετε Το Σωστό Κατάστημα Προς Ενοικίαση [Δωρεάν Οδηγός!]

10 Συμβουλές Για Να Επιλέξετε Το Σωστό Κατάστημα Προς Ενοικίαση [Δωρεάν Οδηγός!]

Η ενοικίαση και η δημιουργία ενός νέου καταστήματος λιανικής είναι πάντα ένα συναρπαστικό και απαιτητικό βήμα για τον κάθε επαγγελματία, ειδικότερα όμως για όσους από εσάς ετοιμάζεστε να δημιουργήσετε το πρώτο σας μαγαζί αποτελεί συχνά και ένα όνειρο ζωής.

Ωστόσο, ένα τέτοιο εγχείρημα περιλαμβάνει πολλά, συχνά πολύπλοκα βήματα και φυσικά απρόοπτα εμπόδια των οποίων η έγκαιρη επίλυση μπορεί να σας γλιτώσει από πολύ κόπο, χρόνο και φυσικά κόστος.

Στη Shopkit το εμπορικό κατάστημα το γνωρίζουμε καλά και για να σας βοηθήσουμε σε αυτό το βήμα δημιουργήσαμε έναν οδηγό με δέκα χρήσιμες συμβουλές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά!

 

1. Επιλέξτε Προσεκτικά Τοποθεσία

Επιλογη τοποθεσιας το #1 κριτηριο για καταστημα λιανικης

Δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε αλλιώς, μιας και η επιτυχία του καταστήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθεσία του. Πριν προχωρήσετε στην ενοικίαση του χώρου, προχωρήστε σε έρευνα γύρω από το σημείο και σημειώστε:

- Ικανοποιητική κίνηση πεζών
- Άνετα πεζοδρόμια
- Εύκολη στάθμευση σε κοντινή απόσταση

Αυτά είναι λίγα από τα πιο βασικά σημεία που θα πρέπει να προσέξετε πριν την ενοικίαση του νέου σας καταστήματος - αλλά η λίστα συνεχίζεται καθώς θα πρέπει να δείτε αν βρίσκεται κοντά σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της περιοχής, αν το ύφος που θέλετε για το μαγαζί σας συμβαδίζει με τη συνοικία που έχετε επιλέξει και άλλα πολλά...


~~~

Κατέβαστε εδώ τον Δωρεάν Οδηγό που δημιουργήσαμε για εσάς

και σιγουρευτείτε ότι δεν θα σας ξεφύγει καμία λεπτομέρεια!

~~~

 

2. Ορίστε Ξεκάθαρα το Κοινό σας

Η κατανόηση του ποιοί είναι οι πελάτες σας και άρα ποιό κοινό στοχεύεται είναι σημαντική για την επιλογή της κατάλληλης τοποθεσίας και την προσαρμογή με ανάλογο προϊοντικό μείγμα στο νέο σας κατάστημα λιανικής πώλησης.

Ορίστε ξεκάθαρα το target audience σαςΑναλύστε τη δημογραφία, τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες αγορών για να συμβαδίζει το νέο σας μαγαζί με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σας.

Αν για παράδειγμα έχετε επιλέξει να ανοίξετε ένα κατάστημα ενδυμάτων για εφήβους σίγουρα θα σας ενδιαφέρει το να νοικιάσετε ένα κατάστημα κοντά σε κάποιο σχολικό συγκρότημα ή σε σημείο που έχει σχολές ξένων γλωσσών.

Αντίστοιχα ένα κατάστημα αθλητικών ειδών θα βοηθηθεί αν βρίσκεται κοντά σε κάποιο αθλητικό σύλλογο, σχολείο ή ακόμα και σε κάποιο πάρκο αναψυχής - παιδική χαρά.


3. Διαχειριστείτε το Προϋπολογισμό σας Με Σύνεση

Πριν υπογράψετε οποιεσδήποτε συμφωνίες ενοικίασης, αξιολογήστε προσεκτικά τα οικονομικά σας. Εκτός από το κόστος του ενοικίου πρέπει να λάβετε υπόψη και άλλα έξοδα όπως το μηνιαίο λειτουργικό κόστος (ενέργεια, επικοινωνία), έξοδα συντήρησης και πιθανές ανακαινίσεις. Να είστε ρεαλιστικοί σχετικά με τους περιορισμούς του προϋπολογισμού σας για να αποφύγετε οικονομικές δυσκολίες στο μέλλον.

Προσπαθήστε να είστε αυστηροί με τον εαυτό σας και να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι σε κάθε έργο υπάρχουν απρόβλεπτα! Εκτός από τα κόστη ενοικίασης του καταστήματος, επιδιορθώσεων, πιθανόν κόστη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης κτλ πρέπει να υπολογίσετε και τα κόστη εξοπλισμού του νέου σας εμπορικού καταστήματος!


Στον online τιμοκατάλογο της Shopkit θα βρείτε 1000+ έτοιμες λύσεις και έτσι μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας ή με τη δική μας βοήθεια έναν προϋπολογισμό με το ελάχιστο και μέγιστο κόστος που θα πρέπει να έχει η επίπλωση του νέου σας καταστήματος. Εμείς από την πλευρά μας εγγυόμαστε την άψογη λειτουργία των συστημάτων μας, ενώ ταυτόχρονα είμαστε ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σας για να σας κατευθύνουμε βήμα-βήμα σε αυτή τη διαδικασία!

Δείτε τον Πλήρη Κατάλογο!

 

4. Κατανοήστε τους Κανονισμούς Ζώνης

Εξοικειωθείτε με τους τοπικούς κανονισμούς της περιοχής για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις όπως ορίζουν οι κανόνες της συνοικίας. Ορισμένες περιοχές μπορεί να έχουν περιορισμούς στον τύπο των επιχειρήσεων που επιτρέπονται ή συγκεκριμένους νομικούς κανονισμούς που μπορεί να επηρεάσουν τις εργασίες σας. Συμβουλευτείτε τις τοπικές αρχές ή ειδικούς νομικούς για να είστε βέβαιοι ότι δε θα έχετε μελλοντικά εμπόδια στη λειτουργία της επιχείρησής σας


5. Αξιολογήστε την Προσβασιμότητα

Η προσβασιμότητα είναι καθοριστική για την προσέλκυση πελατών στο κατάστημά σας. Αξιολογήστε τη διαθεσιμότητα των χώρων στάθμευσης, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς καθώς και την πρόσβαση σε άτομα ΑμΕΑ. Μια βολική τοποθεσία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην έλξη πελατών και στην ικανοποίηση των πελατών.


6. Επιθεωρήστε τον Χώρο

Μην υποτιμάτε ποτέ τη σημασία του να επιθεωρήσετε την κατάσταση του υποψήφιου χώρου προς ενοικίαση πριν αναλάβετε οποιεσδήποτε υποχρεώσεις ενοικίασης. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση σε πιθανά προβλήματα στα δομικά μέρη (τοιχοποιία, δάπεδα, οροφές), σε υδραυλικές και ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και οποιεσδήποτε απαραίτητες επισκευές ή ανακαινίσεις.

Η αξιολόγηση της κατάστασης του χώρου εξαρχής μπορεί να σας προστατεύσει από απρόβλεπτες δαπάνες και καθυστερήσεις στο μέλλον. Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δώσετε και στην ασφάλεια του νέου σας καταστήματος. Τα τζάμια της βιτρίνας να παρέχουν την απαραίτητη ασφάλεια, ικανοποιητικός φωτισμός το βράδυ και με αυτά σα δεδομένα αποφασίστε αν χρειάζεστε σύστημα συναγερμού ή κάμερες ασφαλείας.


7. Διαπραγματευτείτε τους Όρους της Ενοικίασης

Μην διστάσετε να διαπραγματευτείτε όρους της ενοικίασης που θα είναι προς όφελός σας. Για παράδειγμα, το ποσό του ενοικίου, τη διάρκεια της μίσθωσης είτε τις ευθύνες συντήρησης, προσπαθήστε να εξασφαλίσετε οφέλη που συμβαδίζουν με τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τις οικονομικές σας δυνατότητες.


8. Δημιουργήστε Σχέσεις με τους Ιδιοκτήτες

Η δημιουργία μιας θετικής σχέσης εκτίμησης και συνεργασίας με τον ενοικιαστή σας μπορεί να είναι ανεκτίμητη για την επίλυση θεμάτων. Η ενοικίαση ενός καταστήματος είναι μία κίνηση που δημιουργεί μία ανθρώπινη σχέση που πρέπει να μπορεί να κρατήσει για αρκετά χρόνια.

Επικοινωνήστε ανοιχτά, τηρήστε τις υποχρεώσεις της μίσθωσης σας άμεσα και αντιμετωπίστε οποιεσδήποτε ανησυχίες ή αιτήματα συντήρησης έγκαιρα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είναι πάντα μέλος της τοπικης κοινωνίας και συνεπώς ένας χρήσιμος σύνδεσμος μαζί της ειδικα στην αρχή του νέου σας εγχειρήματος.


9. Δημιουργήστε Κάτοψη του Καταστήματος

Η σχεδίαση μιας λειτουργικής κάτοψης του καταστήματος είναι κρίσιμη για την αξιοποίηση του χώρου και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Σχεδιάστε την τοποθέτηση ραφιών, εκθετών, πάγκων ταμείου και άλλων στοιχείων για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό κατάστημα, που δεν αφήνει κενούς χώρους ούτε κρύβει μέρος των προϊόντων. Δημιουργήστε ένα προσχέδιο με τα προϊόντα προς πώληση ανά πλευρά του καταστήματος έτσι ώστε να γνωρίζετε τις ανάγκες σας σε εξοπλισμό, διαθέσιμο στοκ αλλά και επιπλέον χώρο για αποθήκευση

Επιπλωση Νεου Καταστηματος με τη Shopkit

 

Στη Shopkit η διαδικασία εξοπλισμού νέου εμπορικού καταστήματος είναι απλή! Προβλέψτε κάθε λεπτομέρεια και μάθετε με ακρίβεια το κόστος της επένδυσής σας σε 4 απλά βήματα και χωρίς καμία χρέωση πριν την έναρξη της παραγωγής!


10. Λάβετε υπόψη τη Μελλοντική Ανάπτυξη

Κατά την επιλογή ενός χώρου λιανικής η πρόβλεψη της μελλοντικής ανάπτυξης εξασφαλίζει ότι το κατάστημά σας παραμένει βιώσιμο και ανταγωνιστικό για αρκετά χρόνια Μία συνοικία που αναπτύσσεται προσελκυει και πιο νέο ηλικιακά κοινό/κατοίκους και συνεπώς ένα πιο μακρινό ορίζοντα για ανάπτυξη. Μία σχεδιαζόμενη νέα οδική αρτηρία, ένα νέο σχολικό συγκρότημα, ένα νέο πάρκο αναψυχής ή ακόμα και μία νέα τουριστική επένδυση μελλοντικά θα δώσει υπεραξία στην επένδυσή σας και νέα δυναμική στο κατάστημά σας


Τα Έργα Μας  Κατάλογος Επίπλων  Επικοινωνία

21-04-2024 Home, Άρθρα 129

Κατηγορίες Άρθρων

προστέθηκε στο wishlist.

Συνέχεια Αγορών Το Wishlist σας